راه ارتباط با مشتری با دریافت اس‌ام اس

پنل پیامک

بسیاری از مشتریان، فروشنده‌ای که تعامل بیشتری با آن‌ها دارد را نسبت به فروشنده‌ی دیگری که فقط در مرحله اول کالای خود را تبلیغ میکند ولی بعد از آن تعامل و ارتباط خوبی با مشتری ندارد، ترجیح میدهند. فرقی ندارد که خریدار بصورت حضوری کالای خود را تأمین کند یا حتی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهد. در هر دو صورت شما به عنوان فروشنده باید بهترین تعامل و ارتباط را با مشتریان و یا همان خریداران داشته باشید چرا که تأثیر به سزایی در انتخاب و فرآیند تبدیل شدن مشتری به خریدار دارید. برای اینکه بدایند چه کار‌هایی میتوانید انجام دهید تا تعامل بیشتری با مشتریان داشته باشید تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به شما روش ارتباط با مشتریان با اس‌ام اس‌های دریافتی را کامل توضیح دهید و از مزایای این روش شما را آگاه سازیم.

حضور مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

مشتریانی که به صورت اینتنرتی خرید میکنند و کالای خود را آنلاین تهیه میکنند، سبک و شخصیت خاص خود را دارند و برای این نوع مشتریان، تعامل فروشنده بیشتر و پراهمیت‌تر از تعامل فروشنده‌های حضوری است. پس اگر شما نیز به صورت آنلاین محصولات خود را میفروشید اتفاقاً بیشتر از فروشنده‌های حضوری باید دغدغه جهت تعامل با مشتریان داشته باشید تا بتوانید مشتریان را ابتدا به خریدار تبدیل و سپس با تعاملی که با آن‌ها برقرار میکنید کاری کنید که آن‌ها به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

در سال‌های اخیر استفاده از شبکه‌های احتماعی در بین کسب و کار‌ها بشدت رواج پیدا کرده و روز به روز بیشتر شده است. درست است که شما هم نیز به عنوان یک فروشنده باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و اتفاقاً این حضور باید پر رنگ باشد اما صرفاً بودن در شبکه‌های اجتماعی به معنای تعامل با مشتری نیست. مشتری امکان دارد در لحظه‌ای که شما خدمات و محصولات جدیدی را ارائه میکنید در شبکه اجتماعی حضور نداشته باشد. به عنوان مثال خیلی از کسب و کار‌ها با ایجاد کانال در تلگرام و عضو کردن مشتریان خود در آن کانال، سعی در آن دارند که مشتریان خود را در لحظه‌ای که مد نظرشان است از خدمات و محصولات جدید خود آگاه و مطلع سازند اما شاید در آن زمان مشتری در شبکه اجتماعی بازدیدی نداشته باشد یا حتی حضور پر رنگ در آن شبکه اجتماعی نداشته باشد. پس شما علاوه بر حضور در شبکه‌های اجتماعی باید به فکر ارتباط مستقیم با مشتریان در همان زمانی که شما برایتان مهم است، باشید. این اقدام نیز نیازمند ارتباط با مشتری توسط اس‌ام اس و تعامل با مشتری توسط اس‌ام اس میباشد.

ارتباط با مشتری با دریافت پیامک

برای خود سایت داشته باشید

قطعاً تمام کسب و کار‌هایی که محصولات خود را به فروش میرسانند یا حتی کسب و کار‌هایی که به مشتریان خدمات و سرویس ارائه میکنند نیازمند سایت برای خودشان هستند. در برخی کسب و کار‌ها باید این سایت به صورت فروشگاه آنلاین باشد تا خدمات و محصولات به مشتریان ارائه شود و در برخی کسب و کار‌های دیگر باید این سایت به صورت اطلاع‌رسانی باشد. فرض بگیریم کسب و کار شما به شکل فروشگاه آنلاین کالا میباشد و شما در سایت کالای خود را به مشتریان ارائه میکنید. یکی از حالت‌های بسیار خوبی که برای مشتریان در سایت‌های فروشگاه اینترنتی مهم است این است که از مراحل تهیه و ارسال و تحویل کالای خود را مطلع باشند. برای این امر قطعاً شما نیاز به یک پنل ارسال اس‌ام اس دارید که بتواند در هر مرحله از این فرآیند مشتریان را آگاه سازد و دیگر نیازی نباشد مشتری جهت پیگیری سفارشات خود با شرکت شما تماس بگیرد و بدین شکل ترافیک کمتری توسط مشتریان در شرکت شما ایجاد میشود. پس شما میتوانید به راحتی با اتصال سایت خود به یک پنل ارسال اس‌ام اس که از شرکت‌های خدمات دهنده اس‌ام اس دریافت میکنید، ارتباط مشتریان با شرکت خود را اتوماتیک‌تر و راحت‌تر کنید تا نیروی انسانی کمتری در شرکت شما جهت پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان، نیاز باشد.

———————————————————————

حتماً بخوانید: خطوط عمومی و اختصاصی ارسال اس‌ام اس

———————————————————————

دریافت پیامک با پنل اس‌ام اس

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم تبلیغات اس‌ام اس پنل پیامک بخشی از تبلیغات دیجیتال مارکتینگ در بین شرکت‌ها و کسب و کار‌ها میباشد. همچنین برای شما توضیح دادیم که چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

به این موضوع اشاره کردیم که جهت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شما نیازمند یک پنل ارسال اس‌ام اس میباشید تا پیامک‌های تبلیغاتی خود را به دست مشتریان و مخاطبان برسانید. اما اگر شما بخواهید از مشتریان خود جوابی را در ازای پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید داشته باشید، چه کاری باید انجام دهید؟ ما همیشه از یک پنل ارسال اس‌ام اس صحبت کرده‌ایم و بیشتر در کلام ما صحبت از ارسال اس‌ام اس بوده است و حرفی از دریافت اس‌ام اس نزده‌ایم. زمانی که شما بخواهید از مشتریان خود نظرسنجی به عمل‌آورید و یا آن‌ها را به یک مسابقه پیامکی دعوت کنید و یا صندوق پیشنهادات و انتقادات اس‌ام اس داشته باشید، دیگر فقط با داشتن یک پنل ارسال اس‌ام اس این موارد امکان‌پذیر نیست و شما باید شرایط لازم را در این پنل ارسال اس‌ام اس را برای قابلیت‌های دریافت اس‌ام اس نیز مهیا کنید. همانطور که شما نیز حدس زده‌اید در نهایت برای دریافت پیامک با پنل اس‌ام اس، شما به همان پنل که ما در گفتار خود آن را به عنوان پنل ارسال میشناسیم نیاز دارید اما برای قابلیت‌های دریافت شما باید برای پنل خود، خط اختصاصی تهیه نمایید.

 

دریافت اس ام اسدریافت خط اختصاصی اس‌ام اس

زمانی که شما از سامانه پیام کوتاه کمیاب، پنل دریافت و تهیه نمایید، برای شما به عنوان هدیه خط عمومی ارسال تهیه میشود تا شما بتوانید تمام اس‌ام اس‌های ارسالی خود را برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها، توسط آن خط عمومی ارسال نمایید. اما اگر بخواهید در ازای این ارسال‌ها، دریافت‌های اس‌ام اس از مشتریان و گیرندگان اس‌ام اس را نیز داشته باشید باید برای پنل اس‌ام اس خود یک خط اختصاصی تهیه نمایید. البته در برخی از پنل‌های اس‌ام اس شرکت کمیاب، ما این قابلیت را برای شما فراهم کرده این که فقط با پرداخت هزینه پنل، خط اختصاصی نیز به عنوان هدیه به شما ارائه کنیم تا با دریافت خط اختصاصی اس‌ام اس شما از تمام قابلیت‌هایی مثل نظرسنجی، منشی اس‌ام اس، مسابقه و انواع قابلیت‌هایی که وابسته به خط اختصاصی اس‌ام اس است، بتوانید استفاده نمایید. استاندارد این خطوط توسط اپراتور‌های اس‌ام اس تعیین میشود و هر اپراتور استاندارد‌های عددی خودش را برای این خطوط دارد به عنوان مثال اپراتوری با پیش شماره ۵۰۰۰۱ حتی خطوط با تعداد ارقام ۱۵ رقم را نیز ارائه میکند اما اپراتور با پیش شماره ۳۰۰۰ نهایت خط ۱۴ رقمی میتواند به کاربران خود ارائه دهد. مشخص است که برخی از شرکت‌های خدمات دهنده اس‌ام اس بر روی پنل اس‌ام اس که به شما تحویل میدهند، میتوانند خط اختصاصی‌ای که هزینه زیادی نداشته باشد که همان خطوط ارقام بالا میباشد را به شما هدیه بدهند اما اگر شما بخواهید خط اختصاصی با تعداد ارقام کمتر مثل ۸ رقمی تهیه کنید باید هزینه این خط را جدای از هزینه پنل اس‌ام اس به آن شرکت پرداخت کنید تا آن شرکت خط اختصاصی برای شما تهیه و آن خط را روی پنل شما تنظیم کند. بدین ترتیب از این به بعد هر موقع شما ارسال‌های تبلیغاتی و یا اطلاع‌رسانی خود را با این خط ارسال نمایید و گیرندگان پیامی را در پاسخ به شما ارسال نمایند، ان پیام را شما در صندوق پیامک‌های دریافتی پنل اس‌ام اس خود مشاهده نمایید.

———————————————————————

حتماً بخوانید: ارسال لینک در اس‌ام اس

———————————————————————

پنل دریافت اس‌ام اس

تا بدین قسمت سعی بر آن بود تا شما با کلیات دریافت اس‌ام اس آشنا شوید و مطلع گردید که چطور میتوانید از پنل اس‌ام اس برای دریافت اس‌ام اس استفاده کنید. به راحتی و با چند دقیقه صرف وقت، شما میتوانید پنل اس‌ام اس خود را از سامانه پیام کوتاه کمیاب دریافت و سپس درخواست خود را برای تخصیص خط اختصاصی به شرکت ما ارائه دهید تا ما نیز بر اساس انتخاب شما، خط مناسب دریافت برای شما را به پنل اس‌ام اس شما تخصیص دهیم. بدین ترتیب شما در حال حاضر علاوه بر ارسال اس‌ام اس، پنل دریافت اس‌ام اس نیز دارید. درست است که اغلب از کلمه پنل ارسال اس‌ام اس برای شرح پنل‌های پیام کوتاه استفاده میشود، اما باید بدانید این مدل پنل‌های اس‌ام اس با فقط تهیه یک خط اختصاصی، میتوانند هم برای ارسال‌های اس‌ام اس شما به کار روند هم برای دریافت‌های اس‌ام اس شما.

به همین دلیل بود که در ابتدای مقاله ذکر کردیم که باید به فکر راه حل و راه ارتباطی‌ای باشید که مستقیماً با مشتری تعامل میسازد. شاید شما بخواهید همین امروز نظر مشتریان خود را درباره خدمات و محصولاتی که به آن‌ها داده‌اید بدانید. اگر منتظر ارائه نظرات آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی خود باشید شاید زمان زیادی طول بکشد که همه مشتریان پیام و نظر سنجی شما را مشاهده کنند و نظر بدهند. اما توسط دریافت اس‌ام اس، شما همین الان میتوانید آن‌ها را از این نظر سنجی مطلع و نظر ان‌ها را در مورد خدمات و محصولات شرکت خود بدانید.

جهت فعالسازی پنل اس‌ام اس و در ادامه فعال‌سازی خط اختصاصی اس‌ام اس، مشاوران شرکت کمیاب آماده هر گونه پاسخگویی به شما میباشند تا اطلاعات لازم در مورد خطوط و نحوه سفارش دهی را برای شما شرح دهند تا خط مناسب برای استفاده‌ی شما، تهیه گردد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

پنل پیامکورود به پنلsmsواتس اپتماس