صندوق پیامک دریافتی و دریافت رایگان اس‌ام اس در پنل پیام کوتاه

پنل پیامک

دریافت اس‌ام اس در پنل پیام کوتاه

اگر شما بخواهید از اس‌ام اس بعنوان‌یه ابزار ارتباطی و تبلیغاتی جهت جذب مشتریان جدید و پس از آن حفظ مشتریان جذب شده، استفاده کنید باید با قابلیت دریافت اس‌ام اس در پنل پیام کوتاه حتماً آشنایی داشته باشید تا بتوانید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد آن استفاده کنید. احتمالاً شما نیز اطلاع دارید که دریافت اس‌ام اس در پنل‌های پیامک برخلاف ارسال اس‌ام اس، هزینه‌ای برای شما ندارد و به هر تعداد شما میتوانید اس‌ام اس در صندوق پیامک‌های دریافتی پنل خود، دریافت کنید. در این مقاله میخواهیم برای شما توضیح دهیم که چرا شما باید از این ابزار و ویژگی‌های آن در رابطه با بازاریابی اس‌ام اس استفاده کنید و اینکه استفاده از این ابزار چه مزایا و امتیازاتی میتواند برای شما داشته باشد.

دریافت رایگان پیامک

پنل دریافت اس‌ام اس رایگان

همانطور که در عنوان این قسمت مشاهده میکنیم حرف از پنل دریافت اس‌ام اس رایگان آورده‌ایم. چون هم جهت استفاده از این قابلیت شما نیازمند یک پنل اس‌ام اس هستید و هم اینکه این قابلیت به صورت رایگان ارائه میشود و بابت هر پیامک دریافتی هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. پس قبل از استفاده از این قابلیت نیاز است که شما یک پنل اس‌ام اس تهیه و خرید نمایید. اینکه پنل اس‌ام اس چیست و چه کاربرد‌هایی دارد را قبلاً کاملاً توضیح داده‌ایم.

اما اگر بخواهیم فقط اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم مستحضر هستید که پنل اس‌ام اس در حقیقت نرم‌افزاری بود تحت وب و اینترنت که بعنوان واسط بین شما به عنوان مصرف‌کننده و اپرتور‌های پیام کوتاه قرار میگیرد. حال زمانی که قرار است شما از قابلیت دریافت اس‌ام اس رایگان استفاده کنید باید پنل اس‌ام اس تهیه شده از سمت شما، به صورت ۲ طرفه عمل کند. بدین معنی که هم بتوانید با آن ارسال اس‌ام اس انجام دهید و هم بتوانید دریافت اس‌ام اس داشته باشید. جهت این منظور شما باید از شرکت ارائه دهنده پنل اس‌ام اس، خط اختصاصی دریافت کنید.

————————————————————-

حتماً بخوانید: چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

—————————————————————

خط عمومی ارسال اس‌ام اس – خط اختصاصی دریافت اس‌ام اس

اغلب مواقع زمانی که شما پنل ارسال اس‌ام اس از شرکت‌های خدمات دهنده در زمینه پیام کوتاه، تهیه میکنید، چندین خط عمومی از اپراتور‌های مختلف بر روی پنل اس‌ام اس شما، تنظیم و به شما تحویل میدهند. از این خطوط که با پیش شماره‌های مختلفی شبیه ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و…. میباشد شما فقط میتوانید اس‌ام اس ارسال کنید اما اگر مشتری شما در پاسخ به اس‌ام اس شما، پیامی را در جواب بفرستد این پیام به شما نخواهد رسید. حال در مقابل این قضیه اگر شما یک خط اختصاصی از آن شرکت ارائه دهنده پنل تهیه نمایید، اگر مشتریان پیام ارسالی شما را با پیامی متقابل پاسخ دهند، شما متن پیام‌های آن‌ها را در صندوق پیامک پنل اس‌ام اس میتوانید مشاهده کنید. شما صرفاً میبایستی جهت تهیه خط اختصاصی مبلغی را به آن شرکت مربوطه پرداخت و خط را تهیه نمایید اما دریافت هر پیامک چه تعداد کم و چه تعداد بسیار زیاد، بدون محدودیت بوده و هیچ هزینه دیگری برای شما ندارد.

دریافت اس ام اس

ویژگی‌های پنل دریافت اس‌ام اس رایگان

قطعاً شما پس از تهیه خط اختصاصی و هزینه‌ای که برای آن پرداخت کرده‌اید، میخواهید بدانید حال پنل اس‌ام اس شما چه تفاوت‌هایی با قبل دارد و چه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی برای شما پس از خرید خط اختصاصی، فراهم شده است. چندین مورد از این خصوصیات و مزیت‌های پنل دریافت اس‌ام اس رایگان را برای شما در این قسمت شرح خواهیم داد.

منشی ساده دریافت اس‌ام اس

اگر مقاله امکانات سامانه پیامک، را مطالعه کرده باشید، یکی از اولین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که پنل دریافت اس‌ام اس برای شما فراهم میسازد، منشی ساده و یا همان پاسخگوی خودکار اس‌ام اس میباشد. منظور از منشی اس‌ام اس یا پاسخگوی خودکار اس‌ام اس دقیقاً چیست و این پاسخگویی اتوماتیک چگونه تنظیم میگردد؟ توسط قابلیت منشی اس‌ام اس شما میتوانید متنهای از پیش تعریف شده‌ای را به عنوان پاسخ در پنل اس‌ام اس خود تعریف نمایید. حال زمانی که مشتری شما عددی خاص یا کلمه‌ای خاص که از قبل برایش مشخص شده است، را به خط اختصاصی پنل اس‌ام اس شما یا به عنوان جواب پیامک ارسالی شما، میفرستد خود پنل اس‌ام اس به صورت اتوماتیک متنی که شما از قبل تعریف و تنظیم کرده‌اید را برای شخص ارسال میکند. به عنوان مثال شما مشخص کرده‌اید که مشتریانتان با ارسال عدد 1 آدرس شرکت برای آن‌ها ارسال شود. پس از ان که مشتری عدد ۱ را ارسال کند علاوه بر اینکه پنل اس‌ام اس آدرس شرکت شما را اتوماتیک برای او میفرستد، شماره آن شخص نیز در پنل اس‌ام اس شما ذخیره میگردد تا در مراتب بعدی بتوانید با او در ارتباط باشید.

تعامل مستقیم با مشتری توسط نظرسنجی پنل اس‌ام اس

یکی از دیگر از ویژگی‌های جذاب پنل دریافت اس‌ام اس، این است که شما میتوانید بصورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط بوده و نظر آن‌ها را در رابطه با کیفیت برند خود از نظر فروش یا خدمات جویا شوید. شما ابتدا در سامانه پیام کوتاه کمیاب، میتوانید گزینه‌هایی مثل خوب متوسط ضعیف را بعنوان گزینه‌های انتخابی مشتریان انتخاب کنید تا مشتری فرضا با ارسال عدد ۱ گزینه خوب را هدف قرار دهد و با ارسال عدد ۲ گزینه متوسط را هدف قرار دهد و با ارسال عدد ۳ گزینه ضعیف را هدف قرار دهد. پس از آن که مشتریان نظرات خود را به خط اختصاصی پنل اس‌ام اس شما ارسال کردند، شما میتوانید نتایج را در قالب نمودار مشاهده کنید و بدین ترتیب در معرض مستقیم نظرات مشتریان خود قرار و با کیفیت بالایی با آن‌ها مستقیماً در ارتباط باشید. دریافت پیامک‌های مشتریان مبنی بر شرکت در نظر سنجی هیچ هزینه‌ای برای شما به عنوان صاحب پنل اس‌ام اس ندارد و تمام این موارد به عنوان اس‌ام اس‌های دریافتی تلقی میگردد که قبلاً هم اشاره کردیم که اس‌ام اس‌های دریافتی کاملاً رایگان هستند.

مسابقه رایگان اس‌ام اس

از قابلیت‌های پر طرفداری که میتوان به عنوان ویژگی‌های پنل رایگان دریافت اس‌ام اس، نام برد ایجاد مسابقه رایگان اس‌ام اس بصورت آنلاین است. بسته به خدمات و سرویس‌هایی که شما در کسب و کار خود دارید شاید به فکر ایجاد یک مسابقه پیامک باشید. مشابه این مسابقات اس‌ام اس را قطعاً در برنامه‌های تلویزیون مثل برنامه‌های ورزشی دیده‌اید. در ابتدا برای ایجاد مسابقه اس‌ام اس شما گزینه‌هایی را تعریف و به ازای هر گزینه یک عدد تعریف و به آن اختصاص میدهید. مشتریان شما از شما پیامکی مبنی بر سؤال مسابقه دریافت میکنند که در متن پیامک جواب‌ها یا همان گزینه‌ها نیز ارسال میگردد. هر مشتری بسته به پاسخی که قصد دارد انتخاب کند، عدد معادل با آن را به عنوان جواب شما، به خط اختصاصی پنل اس‌ام اس شما ارسال میکند. بدین ترتیب شماره تمام مشتریان هم در پنل اس‌ام اس ذخیره میشود. حال شما به عنوان برگزار‌کننده مسابقه، گزینه صحیح را در پنل اس‌ام اس مشخص میکنید تا پس از آن که تمام مشتریان پیامک‌های خود را ارسال کردند، سیستم به صورت رندوم شماره ۱ مشتری یا هر تعدادی که شما تنظیم کنید را انتخاب و به عنوان برنده مسابقه برگزیند. همچینن شما میتوانید پاسخ‌های مشتریان را در قالب نمودار آنلاین مشاهده کنید که ببینید افراد بیشتر کدام گزینه‌ها را انتخاب کرده‌اند.

دریافت پیامک از پنل پیامکانتقال پیامک‌های دریافتی به موبایل

برخی مواقع شما ابتدا یک پیام تبلیغاتی ارسال میکنید. اینکه چگونه پیام تبلیغاتی ارسال کنید یا حتی اطلاع‌رسانی به مخاطبان خود داشته باشید را مفصل توضیح داده‌ایم. حال پس از آن منتظر جواب‌های مخاطبان هستید و همچنین شما نمیتوانید به صورت ۲۴ ساعته وارد سامانه اس‌ام اس شوید و جواب‌ها را مشاهده کنید. برای حل این مورد میتوانید از قابلیت انتقال پیامک‌های دریافتی به موبایل در سامانه پیام کوتاه کمیاب استفاده کنید. بدین ترتیب در هر لحظه که مخاطبان شما پیامک شما را پاسخ بدهند، یک نسخه از ان در صندوق پیامک‌های دریافتی پنل اس‌ام اس و علاوه بر آن یک نسخه از آن نیز به شماره تلفن همراهی که شما در پنل اس‌ام اس تنظیم کرده‌اید، ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که دریافت پیامک‌هایی که از سوی مشتریان به پنل اس‌ام اس شما ارسال میشود برای شما هزینه‌ای ندارد و رایگان است اما اگر این قابلیت را فعال کنید زمانی که پنل اس‌ام اس یک نسخه از اس‌ام اس‌های دریافتی را برای شما به عنوان صاحل پنل، ارسال میکند هزینه‌ای معادل با طول آن پیام از اعتبار ریالی شما در پنل اس‌ام اس کسر میشود.

تا به اینجای کار سعی کردیم مزایا و ویژگی‌های یک پنل دریافت اس‌ام اس رایگان را برای شما توضیح دهیم. شما هم میتوانید در چند دقیقه در سامانه پیام کوتاه کمیاب ثبت نام کنید و نسبت به فعال‌سازی پنل اس‌ام اس اقدام و نیز خط اختصاصی اس‌ام اس دریافت کرده تا بتوانید از تمام مزیت‌های دریافت اس‌ام اس استفاده نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

————————————————————-

حتماً بخوانید: ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای و کد پستی

—————————————————————

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

پنل پیامکورود به پنلsmsواتس اپتماس