معرفی و بررسی پنل بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه ای

پنل پیامک

بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای یکی از بهترین شیوه‌هایی است که میتوان در استراتژی‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. همواره این سؤال مطرح میشود که کسب و کار‌های نوپا و کوچک برای استفاده از استراتژی‌های بازاریابی پیامکی به چه ابزار و پنل‌هایی احتیاج دارند تا بتوانند با بهترین بازده، فرآیند بازاریابی را به انجام برسانند. به طور کلی، پنل پیامکی این امکان را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد که به تعداد زیادی از شهروندان دسترسی داشته و درباره شروع فعالیت یا تخفیف‌های ارائه شده اطلاع‌رسانی کنند. حال اگر قصد داشته باشید این فرآیند را به صورت منطقه به منطقه و تفکیکی انجام دهید، میبایست چطور این کار را انجام داد؟

این سؤال برای مدت‌ها توجه و تمرکز من را به خود مشغول کرده و به دنبال راهی برای انجام آن بودم. تا اینکه صاحب یک کسب و کار در حوزه پوشاک، با من ارتباط گرفته و برای انجام تبلیغات در محله‌های اطراف مشاوره و راهنمایی خواست. صاحب این کسب و کار تصمیمی گرفته بود که برای تبلیغ و‌شناساندن کسب و کار خود به شهروندان، نسبت به ارسال رایگان محصولات اقدام نماید. او قصد داشت این کار را در ابتدا فقط برای محله خود و سپس محله‌های اطراف انجام دهد.

این موضوع سبب شد تا به این قضیه فکر کنم که چطور میشود ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای در تهران را عملیاتی کرده و به اجرا رساند. زیرا این روش به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های بازاریابی پیامکی است که میتوان برای بهبود کسب و کار از آن کمک گرفت. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای بپردازیم و نکاتی را پیرامون آن شرح دهیم.

ابزار‌های ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای در تهران

پنل پیامکی دارای چند ماژول متفاوت است که برای ارسال پیامک منطقه‌ای در تهران به کار برده میشود. اگر قصد دارید پیامک‌های خود را برای سیم کارت‌های ایرانسل و همراه اول استفاده نمایید، میتوانید این کار را به واسطه ابزار‌های زیر به انجام برسانید.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی دیگر از ابزار‌های پنل برای زمانی طراحی شده است که قصد دارید از روی نقشه پیامک‌های مورد نظر خود را ارسال نمایید. در این زمان است که میتوانید از قابلیت‌های پیامپ استفاده نمایید. برای استفاده از این قابلیت میتوانید وارد صفحه اصلی شده و گزینه پیامپ را برگزینید. سپس شهر تهران را انتخاب کرده و از روی نقشه، محله‌ای که قصد ارسال پیامک به آن را دارید، انتخاب نمایید. هنگامی که این مراحل را به درستی طی میکنید، تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل در این ناحیه، به نمایش درآمده و میتوانید فرآیند ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای در تهران را آغاز نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه

برای مثال اگر حوزه کاری شما مرتبط با عطر و ادکلن است، میتوانید در مناسبت‌هایی که افراد بیشتر برای خرید این محصولات اقدام میکنند، مانند عید نوروز، شب یلدا، ولنتاین و روز مادر، جشنواره‌های تخفیف خود را اطلاع‌رسانی نمایید. برای این کار فقط کافی است تا متن پیام خود را انتخاب کرده و با استفاده از گزینه پیامپ نسبت به ارسال پیام اقدام نمایید. حتی میتوانید به مدت ۷ روز، پیامک مورد نظر خود را برای ۷ منطقه ارسال کرده و به خوبی کمپین‌های خود را اطلاع‌رسانی کنید.

ارسال پیامک از روی کدپستی

حال به این سؤال میرسیم که ارسال پیامک از روی کد پستی چگونه است؟ همه ما هنگامی که برای فعالسازی سیم کارت تلفن همراه خود اقدام کردیم، اطلاعاتی از جمله کدپستی را در اختیار اپراتور تلفن همراه خود قرار دادیم. به طور کلی، کد‌های پستی در یک بانک اطلاعاتی تجمیع شده و در دسترس هستند. اما این قابلیت در چه مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد؟

اگر قصد دارید برای شماره‌های جدید یا سیم کارت‌هایی که به تازگی فعال شده‌اند پیامک ارسال کنید، این روش برایتان کاربرد دارد. برای این کار لازم است وارد پنل شده و گزینه ارسال پیامک از طریق کد پستی همراه اول یا ایرانسل را برگزینید. سپس ۵ شماره اول کدپستی منطقه مورد نظر را وارد کرده و پیامک خود را ارسال میکنید.

برای مثال تصور کنید که یک کلینیک زیبایی میخواهد محصولات و پکیج‌های خود را با تخفیف ویژه‌ای به مشتریان عرضه نماید. در این وضعیت طبیعی است که شیوه اتخاذ شود برای اینکه در ابتدا تبلیغات در زمینه محدودی تست شود. سپس اگر استراتژی تبلیغاتی مؤثر واقع شد، محدوده تبلیغات را افزایش دهند. این کلینیک با استفاده پنل میتواند در کمتر از چند دقیقه نسبت به ارسال پیامک‌های خود اقدام نماید.

ارسال پیامک با استفاده از ابزار BTS

این قابلیت برای کسب و کار‌هایی مناسب خواهد بود که میخواهند پیامک‌های تبلیغاتی‌شان برای خطوط ایرانسل ارسال شود. این ابزار شیوه خاصی را برای شناسایی شماره‌های هر منطقه به کار میبندد. بدین شکل که دکل‌هایی با نام BTS وجود دارند که این ابزار اطلاعات خط‌ها را از آن دریافت میکند. در این روش خط‌هایی مورد توجه هستند که از ساعت ۱۲ الی ۲ شب از این دکل‌ها آنتن دریافت کرده‌اند. پس در این روش میتوانید مطمئن باشید که خط‌هایی که به آن‌ها پیام ارسال میکنید، متعلق به نواحی مورد نظر هستند.

برای استفاده از این قابلیت لازم است تا حداقل ۷۲ ساعت قبل، درخواست آن را ارسال نمایید. شرکت ایرانسل تنها تا ساعت ۸ شب پشتیبانی ارسال این گونه پیامک‌ها را به انجام میرساند. پس لازم است برای استفاده از این قابلیت هرچه زودتر درخواست خود را ارسال کرده و سپس قبل از ۸ شب پیام را ارسال نمایید. این روش گزینه‌ای مناسب برای رستوران‌ها، قنادی‌ها و کافه‌هایی به شمار میآید که قصد دارند مشتریان زیادی را در محله خود جذب کنند.

مزایای ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای تهران

در مطالب فوق سعی شد تا آشنایی مختصری با بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای انجام شود. در ادامه به بررسی مزایای این ابزار پرداخته و کاربرد آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

اطلاع‌رسانی درباره ارسال رایگان محصولات

ارسال رایگان محصولات جزء مواردی است که فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در مناسبت‌های مختلف برای مشتریان خود در نظر میگیرند. توصیه میشود این مزایا را صرفاً برای مناطق نزدیک اجرایی کنید تا برایتان به صرفه و سودآور باشد. بدین منظور میتوانید پیامک تبلیغاتی حاوی اطلاعات جشنواره را برای ساکنان مناطق نزدیک ارسال نمایید. مثلاً فروشگاه‌های پوشاک میتوانند در تایم‌هایی که مشتری زیادی دارند، محصولات را به صورت رایگان ارسال کنند و این موضوع را از طریق پیامک به مناطق مورد نظر اطلاع‌رسانی کنند.

اطلاع‌رسانی تخفیف ویژه روز‌های هفته

برخی از فروشگاه نیز در اواخر هفته مشتریان زیادی داشته و در اوایل و اواسط هفته فروش کمتری را تجربه میکنند. در این شرایط میتوان از قابلیت بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای استفاده کرده و تخفیف‌هایی که برای روز‌های خلوت در نظر گرفته میشود را اطلاع‌رسانی کرد. بدین شکل فروش اوایل و اواسط هفته نیز به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. البته لازم است تا این موضوع را مورد توجه قرار دهید که مشتریان، ترجیح میدهند خرید‌های در طول هفته را از فروشگاه‌های محلی و نزدیک انجام دهند. به همین دلیل ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای تهران در این زمینه کاربرد فراوانی خواهد داشت.

معرفی فروشگاه آنلاین

اگر به تازگی برای کسب و کار خود، وب سایت یا واحد فروش آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید، میتوانید به واسطه بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای این اقدام خود را اطلاع‌رسانی نمایید. برای مثال هنگامی که یک فروشگاه خانگی عسل، مربا یا دسر شروع به کار میکند. بدین شیوه میتواند خود را به افراد ساکن در محله‌های مختلف معرفی کرده و بدین شیوه کسب و کار خود را رونق ببخشد.

بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت؟

اگر میخواهید کسب و کار خود را گسترش داده یا آن را رونق ببخشید، میتوانید از بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای استفاده نمایید. برای مثال، ایجاد امکان ارسال رایگان محصولات، جشنواره‌های مناسبتی یا تخفیف ویژه روز‌های هفته جزء استراتژی‌هایی هستند که برای رسیدن به سودآوری بیشتر به کار برده میشوند.

بازاریابی اس‌ام اس

یکی از بهترین شیوه‌ها برای انجام اطلاع‌رسانی و تبلیغات پر بازده، بازاریابی اس‌ام اس با ارسال منطقه‌ای است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

پنل پیامکورود به پنلsmsواتس اپتماس