چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

پنل پیامک

ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی شماره‌های همراه اول

تا حالا برای شما پیش آمده که بخواهید در کمترین زمان ممکن و به سرعت یک خبر و پیام اطلاع‌رسانی را به مشتریان خود، دوستان، یا هر گونه مخاطبی ارسال کنید؟ اگر چنین حالتی برای شما اتفاق افتاده باشد میتوانیم حدس بزنیم که به طور قطع، ارسال اس‌ام اس یکی از اولین گزینه‌هایی بوده است که به ذهن شما هم رسیده است. از آن جایی که اغلب افراد دارای تلفن همراه میباشند پس خیال شما راحت است که این روش میتواند سریعترین روش ممکن جهت انتقال پیام شما باشد. این سرعت عمل زمانی تأثیر خود را بیشتر نشان میدهد که متوجه هستید که حتی اگر افراد در آن لحظه اینترنت هم نداشته باشند، شما باز هم میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را بدون اینترنت داشتن آن‌ها، به دست آن‌ها برسانید. واضح است که اغلب مشتریان و مخاطبان نیز در حال حاضر از خطوط همراه اول استفاده میکنند و شما در حقیقت در حال انجام ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول هستید. در این مقاله شما را با روش‌های مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول با پنل پیامک آشنا خواهیم کرد.

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم

—————————————————————

حتماً بخوانید: خطوط عمومی و اختصاصی ارسال اس‌ام اس

—————————————————————-

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول

تصور کنید در شرایطی هستید که قرار است تا ۲ هفته دیگر ۲ شعبه جدید از برند شغلی شما در زمینه کسب و کارتان، افتتاح گردد. قطعاً باید جهت اطلاع‌رسانی و شروعی پر رنگ برنامه‌ریزی مشخصی جهت تبلیغات داشته باشید. اغلب افراد اولین ذهنیتی که برای مخاطبان و مشتریان احتمالی تصور میکنند، مخاطبانی هستند که صاحب شماره‌های همراه اول هستند. حال برای این ذهنیت قطعاً ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول یکی از گزینه‌های احتمالی و شاید اولین گزینه‌ای باشد که در برنامه تبلیغاتی شما قرار خواهد گرفت. گرچه از نظر ما که در زمینه ارسال پیامک تبلغاتی همراه اول فعالیت میکنیم این مورد از آیتم‌های ضروری مخصوصاً در ابتدا و شروع یک کسب و کار قطعاً خواهد بود. حال میخواهیم به توضیح روش‌هایی بپردازیم که توسط آن‌ها شما میتوانید پیامک تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول ارسال کنید.

ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی با گوشی و تلفن همراه

یکی از حالت‌هایی که ممکن است به ذهن شما خطور کند ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی با گوشی شخصی میباشد. حالا شاید حتی بتوان این حرکت را برای تعداد مخاطبان کم هم تأیید کرد اما قطعاً برای تعداد مخاطبان زیاد کاملاً این حرکت ردشده و منسوخ میباشد. چون هم از نظر فنی امکانات و قابلیت‌های این اقدام در دسترس نیست و بسیار این اقدام میتواند زمان بر بوده و وقت زیادی را از شما تلف کند و هم اینکه اپراتور همراه اول محدودیت‌هایی برای تعداد ارسال پیام کوتاه در روز، برای هر سیم کارت همراه اول مشخص کرده است و اگر شما از یک تعداد مشخص شده، اس‌ام اس بیشتری ارسال کنید متأسفانه سیم کارت شما دچار مشکل شده و امکان سلب امتیاز سیم کارت شما هم حتی وجود دارد. حال میخواهیم درباره راهکار‌هایی صحبت کنیم که بعنوان راه حلی برای این قضیه استفاده میگردند.

ارسال پیامک تبلیغاتی

چگونه به مشترکین همراه اول اس‌ام اس تبلیغاتی ارسال کنم؟

همراه اول یکی از اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کشور است که ساختار و بستری را فراهم کرده است که افراد بتوانند به مشترکین همراه اول پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنند. با شنیدن این جمله شاید برخی از افراد تصور کنند که برای این اقدام، باید به اداره مخابرات مراجعه کنند یا اینکه تصور کنند مستقیماً باید بصورت آنلاین به همراه اول و سایت این اپراتور مراجعه کنند. در حالی که اصلاً بدین شکل نیست. شما کافیست برای این اقدام فقط یک پنل اس‌ام اس تهیه نمایید. یک پنل اس‌ام اس در حقیقت رابط بین شما و اپراتور همراه اول میباشد که توسط پنل اس‌ام اس است که درخواست ارسال شما به سمت اپراتور همراه اول ارسال میگردد.

زمانی که شما به عنوان صاحب یک برند یا کسب و کار افراد را در جریان اطلاع‌رسانی‌های خود و تبلیغات خود قرار دهید، توسط زیر ساختی که همراه اول فراهم کرده است هم میتوانید مشترکین دائمی همراه اول و هم مشترکین اعتباری همراه اول را پوشش دهید. حال میخواهیم چندین روش که در سامانه پیام کوتاه کمیاب موجود است را برای شما به هدف ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی به مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول توضیح دهیم.

—————————————————————-

حتما بخوانید : ارسال لینک در اس ام اس

—————————————————————-

ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی به کد پستی همراه اول:

در سامانه پیام کوتاه کمیاب، ابزاری فراهم شده است که شما میتوانید نقشه شهر‌های کشور را مشاهده کنید. این نقشه‌ها بر اساس ۵ رقم اول کد پستی از یکدیگر تفکیک شده‌اند. تقسیم‌بندی کد پستی منطقه‌ها به گونه‌ایست که ۵ رقم اول مثلاً ۴ الی ۵ خیابان نزدیک به همدیگر و چسبیده به یکدیگر، یکسان و مشترک است. شما میتوانید ابتدا نقشه شهر مورد نظر خود را مشاهد و سپس منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را پیدا و ۵ رقم کد پستی درج شده روی آن را انتخاب کنید. با وارد کردن این عدد در سامانه پیام کوتاه کمیاب، تعداد شماره‌های همراه اول دائمی موجود در آن منطقه به شما نمایش داده میشود. حال شما میتوانید به همه‌ی آن شماره‌ها یا فقط به بخشی از شماره‌ها پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. توضیحات کامل‌تری از این قضیه را در مقاله‌ای با عنوان راهنمای ارسال پیام انبوه منطقه‌ای کد پستی برایتان توضیح داده‌ایم.

ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول به شهر و استان

تفکیک‌بندی کدپستی‌های شهر‌های همراه اول به گونه‌ای ارائه شده است که تقسیم کد پستی صرفاً مختص به مراکز استان‌ها میباشد و شما اگر بخواهید ارسال اس‌ام اس به مشترکین همراه اول در شهرستانی خاص داشته باشید باید کل شهرستان را پوشش دهید. در سامانه پیام کوتاه کمیاب اس‌ام اس، قابلیتی را فراهم کرده‌ایم که بتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول در کل کشور و به هر شهرستانی که مد نظر داشته باشید، ارسال کنید.

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم

ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول به پیش شماره

همانطور که اطلاع دارید در هر استان پیش شماره‌های خاصی از همراه اول در اخیتار افراد میباشد. مثلاً در استان‌های اصفهان، کرمان، یزد شماره‌ها با پیش شماره ۰۹۱۳ موجود است. حال اگر شما قصد داشته باشید مثلاً به تمام پیش شماره‌های ***۰۹۱۳۱۱۸ ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی داشته باشید میتوانید از طریق سامانه پیام کوتاه کمیاب اقدام کنید. بدین ترتیب که با دانستن پیش شماره مد نظر تعداد شماره‌های همراه اول دائمی و اعتباری موجود در بانک اطلاعاتی به شما نمایش داده میشود و شما میتوانید کل آن تعداد یا بخشی از آن تعداد را پوشش دهید و در مراتب بعدی به صورت ترتیبی ما بقی آن تعداد را پوشش داده تا در نهایت تمام مخاطبان اطلاع‌رسانی شوند.

—————————————————————-

حتماً بخوانید: راه ارتباط با مشتری با دریافت اس‌ام اس

—————————————————————-

ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول به بانک مشاغل و اصناف

یکی از موارد دیگری که میتواند برای شما بعنوان مدیر یک برند یا کسب و کار مؤثر و مفید باشد این است که ابزاری فراهم باشد که شما را مستقیماً به مخاطبان نهایی و هدف شما برساند. ما در سامانه پیام کوتاه کمیاب این ابزار را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی همراه اول به اصناف و مشاغل مختلف داشته باشید. این بانک اصناف و مشاغل از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف جمع‌آوری شده است و به شما در جهت کاهش هزینه‌های تبلیغاتی کمک بسزایی خواهد کرد. خاصیت منحصر به فردی که این بانک شماره در سامانه پیام کوتاه کمیاب دارد این است که رسته‌ها و گروه‌های شغلی کاملاً تقسیم‌بندی شده و مجزا شده است و در بسیاری از موارد شما ی‌توانید دقیقاً به آن بازار هدف و گروه و رسته شغلی مورد نظر خود برسید.

پنل اس‌ام س یا ارسال با تلفن شخصی؟

تا اینجای کار قطعاً شما متوجه شده‌اید که یک پنل ارسال اس‌ام اس چه ویژگی‌ها و مزایای خوبی میتواند برای شما داشته باشد. قطعاً قابلیت‌هایی که در یک پنل ارسال اس‌ام تبلیغاتی همراه اول ، شما بدست میآورید اصلاً قابل مقایسه با روش ارسال اس‌ام اس با گوشی شخصی نیست. حتی اگر این قابلیت‌ها و مزایای مؤثر را نیز نادیده بگیریم، قطعاً بحث تعرفه ارسال اس‌ام اس بسیار پر رنگ خواهد بود. در روش ارسال اس‌ام اس با تلفن شخصی شما به مراتب هزینه بیشتری باید بابت ارسال اس‌ام اس‌های تبلیغاتی پرداخت کنید اما این مورد در روش استفاده از پنل ارسال اس‌ام اس به مراتب برای شما به صرفه‌تر خواهد بود. همچنین زمانی که شما توسط پنل ارسال اس‌ام اس، پیامک تبلغاتی همراه اول خود را ارسال میکنید، بر وضعیت ارسال تک تک شماره‌ها نظارت کافی دارید و این نظارت باعث بدست آوردن راندمان تبلیغات شما میشود. ما نیز در سامانه پیام کوتاه کمیاب ابزاری گزارش‌گیری و نظارت بر پیامک‌های ارسالی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید وضعیت تک تک اس‌ام اس‌های ارسالی را مشاهده کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با فرآیند ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی همراه اول و روش‌های کلی و تقسیم‌بندی‌هایی که در این حالت وجود دارد آشنا کنیم. همچنین سعی بر آن شد تفاوت‌های این روش نسبت به زمانی که شما قصد داشته باشید با گوشی شخصی اس‌ام اس به مشترکین همراه اول بفرستید، را به خوبی شرح دهیم تا شما با آگاهی کامل بتوانید روش ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

جهت توضیحات بیشتر و شرح شرایط مختلف ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی همراه اول میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

پنل پیامکورود به پنلsmsواتس اپتماس