ارسال لینک در پیامک

ارسال لینک در اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی

بار‌ها برای شما هم پیامک‌هایی ارسال شده که درون محتوای آن لینک وجود دارد. این لینک میتواند انواع مختلفی داشته باشد اعم از لینک اینستاگرام، لینک تلگرام، لینک واتساپ، لینک سایت و…

در حال حاضر اغلب افرادی که قصد بازاریابی اس‌ام اس با پنل اس‌ام اس را دارند به اهمیت ارسال لینک در اس‌ام اس پی برده‌اند. آن‌ها متوجه شده‌اند که با توجه به هزینه کم و مقرون به صرفه بودن اس‌ام اس، چقدر میتوانند از ارسال لینک در اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی بهره ببرند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف لینک در متنهای اس‌ام اس و اینکه چطور شما نیز بتوانید از این قابلیت استفاده کنید آشنا کنیم.

اس‌ام اس لینک دار

تقریباً ۲ سالی میشود که درخواست‌های زیادی برای ارسال اس‌ام اس لینک دار به سامانه پیام کوتاه کمیاب رسیده است. تقریباً بیش از نیمی از مشتریان ما، درخواست پیامک لینک دار را دارند چرا که آن‌ها نیز به اهمیت این موضضوع در بین مخاطبان خود پی برده‌اند. برای اینکه شما نیز به مزایا و کاربرد‌های این قضیه پی ببرید در پایین به چند مورد استفاده از اس‌ام اس لینک دار اشاره خواهیم کرد.

 

ارسال لینک در اس‌ام اس چه مزایایی دارد؟

 

فراخوانی مشتری برای خرید

زمانی که شما یک اس‌ام اس تبلیغاتی را برای مشتریان خود ارسال میکنید، باید بتوانید آن‌ها را در فرآیند و مراحل بعدی و در نهایت مسیر خرید قرار دهید. مشتری ابتدا متن تبلیغاتی شما را خوانده و در صورت استقبال باید بتواند به ساده‌ترین حالت ممکن راهنمایی شود تا بتواند محصول مورد نظر خود را سفارش دهد. شما به عنوان مدیر آن کسب و کار که این تبلیغ را انجام داده است باید بتوانید مشتری خود را طوری ساده هدایت کنید که بدون هیچ پیچیدگی خاصی مشتری بتواند از طریق اس‌ام اس و لینکی که در متن اس‌ام اس برایش ارسال میکنید فرآیند خرید آن محصول را اقدام کند. حتماً به این موضوع توجه کنید که زمانی که مشتری پیام شما را دریافت و نام برند شما را میبیند شاید پس از خواندن متن اس‌ام اس در گوگل برند شما و آدرس سایت شما را سرچ نکند بلکه انتظار دارد در پایان متن تبلیغاتی که از یک برند به او رسیده است مسیر دستیابی به سایت آن برند هم درج شده و مشتری راحت بتواند به سایت آن کسب و کار و برند دسترسی داشته باشد.

 

ارسلا لینک در اس ام اس

ارسال لینک اینستاگرام در اس‌ام اس

قطعاً به همه کسب و کار‌ها ثابت شده است که اینستاگرام به عنوان یکی از مؤثر‌ترین رسانه‌ها در بین مردم جا افتاده است. اغلب افراد در این شبکه اجتماعی زمان میگذارند و شاید برای خرید و گرفتن خدمات از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. پس شما هم به عنوان مدیر کسب وکار باید جایگاه خود را در اینستاگرام حفظ کنید و بتوانید جامعه آماری قابل قبولی از مشتریان را پوشش دهید.

یکی از راه‌هایی که جدیدا کسب و کار‌ها که مدیریت پیج اینستاگرام را انجام میدهند برای جذب فالوور در اینستاگرام استفاده میکنند ارسال لینک پیج اینستاگرام در اس‌ام اس است. با توجه به هزینه کمی که هر اس‌ام اس به عنوان یک ابزار تبلیغاتی دارد، شما میتوانید با بودجه‌ای مناسب توسط ارسال لینک اینستاگرام در اس‌ام اس، مشتریان جدیدی را جذب و سپس آن‌ها را به فالوور خود تبدیل نمایید تا بتوانید در ادامه توسط پیج اینستاگرام خود آن‌ها را حفظ و با آن‌ها همیشگی در ارتباط باشید تا در نهایت آن‌ها به مشتریان وفادار و ثابت شما تبدیل شوند.

 

ارسال لینک واتس آپ در اس‌ام اس

برخی مواقع برخی مشاغل نیاز دارند مشتریان خود را در گروه‌های واتس اپ اضافه کنند تا زمان رسیدن محصولات جدیدشان بتوانند به سرعت و به راحتی به مشتریان قبلی اطلاع‌رسانی کنند. جهت این منظور میتوان لینک گروه واتس اپ خود را در متن اس‌ام اس قرار داده و برای مخاطبان خود ارسال کنید. همچنین میتوانید در پایان تمام اس‌ام اس‌های تبلیغاتی خود، شماره تماسی را جهت پشتیبانی یا مشاوره در قالب لینک واتس اپ قرار دهید تا افراد با کلیک کردن روی آن، به راحتی وارد محیط واتس آپ شوند و بتوانند با شما چت کنند. برای این منظور و ارسال لینک واتس آپ در اس‌ام اس میتوانید از این فرمت استفاده کنید: wa.me/۹۸۹۱۰*******

ارسال لینک تلگرام در اس‌ام اس

برخی کسب و کار‌ها نیز برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود و اطلاع‌رسانی‌های سریعتر تلگرام را ترجیح میدهند. بدین ترتیب که قصد دارند افراد را در گروه یا حتی کانال تلگرامی کسب وکار خود اضافه کنند تا زمانی که خبر یا سرویس یا محصولی جدید داشتند با قرار دادن آن در کانال تلگرامی خود به سرعت همه مشتریان را مطلع سازند. اگر میخواهید در انتهای اس‌ام اس تبلیغاتی خود این حرکت را برای تلگرام انجام دهید باید از قالب https://t.me استفاده کنید و در ادامه آن آی دی کانال تلگرام خود را اضافه نمایید.

 

ارسال لینک در پیامک

 

ارسال لینک شماره تماس در اس‌ام اس

شاید شما هم دیده‌اید که گا‌هاً اس‌ام اس‌هایی به دست شما میرسد که در آن شماره تماس آن برند به گونه‌ای درج شده است که شما خیلی راحت با کلیک کردن روی آن شماره میتوانید با آن شماره تماس بگیرید و نیازی به تایپ شماره توسط خود شما نیست. اگر شما نیز میخواهید ارسال لینک شماره تماس در اس‌ام اس داشته باشید بدین صورت اقدام کنید که شماره مورد نظر را به همراه پیش شماره آن به صورت کامل و بدون هیچ گونه علامت یا فاصله‌ای در فرمت انگلیسی درج کنید تا دریافت‌کننده آن بتواند فقط با ۱ کلیک بر روی شماره مورد نظر آن را شماره‌گیری نماید.

ارسال لینک سایت در اس‌ام اس

این قابلیت را میتوان به عنوان کاربردی‌ترین قابلیت ارسال اس‌ام اس لینک دار در نظر گرفت چرا که اغلب افراد پس از خواندن متن اس‌ام اس تبلیغاتی دوست دارند ویترین آنلاین آن کسب و کار را نیز بتوانند مشاهده کنند. حتماً مستحضر هستید که در حال حاضر هر برند و کسب و کاری که سایت داشته باشد از اعتبار و درجه اطمینان بیشتری نسبت به بقیه رقبای خود، برخوردار است. پس شمام هم اگر دارای سایت هستید و میتوانید خدمات و محصولات خود را از طریق سایت به مشتریان ارائه دهید حتماً از این قابلیت در متنهای اس‌ام اس تبلیغاتی خود استفاده کنید و لینک سایت خود را در اس‌ام اس‌های تبلیغاتی خود قرار دهید.
حتماً برای شما هم این مورد بوجود آمده است که قرار دادن لینک سایت در اس‌ام اس باعث شده است تا طول متن اس‌ام اس زیاد شود و شاید باعث افزایش هزینه ارسال اس‌ام اس‌های تبلیغاتی شما بشود. جهت حل این مشکل شما باید از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید.

کاری که کوتاه‌کننده‌های لینک انجام میدهند این است که آدرس سایت شما را به عنوان ورودی دریافت و آدرس کوتاه شده‌ی معادل آن را به شما بر میگردانند که این آدرس در مقایسه با آدرس سایت شما به مراتب بسیار کوچکتر است و کاراکتر‌های کمتری دارد و میتواند اندازه نهایی متن اس‌ام اس شما را کاهش دهد و در نهایت هزینه اس‌ام اس‌های تبلیغاتی شما را کم کند. همچنین این کوتاه‌کننده‌ها میتوانند آمار کلیک کردن افراد روی لینک را نیز به شما بدهند. این حرکت بسیار میتواند شما را در بازخورد ارسال اس‌ام اس‌های تبلیغاتی خود کمک کند که متوجه شوید چقدر اس‌ام اس شما توانسته است نظر دریافت‌کنندگان را جلب کند و برای آن‌ها مفید واقع شود.

تا اینجای کار سعی کردیم شما را با مزایا و کاربرد‌های ارسال لینک در اس‌ام اس آشنا کنیم واطلاعات لازم را به شما انتقال دهیم. شما هم میتوانید در چند دقیقه نسبت به خرید و فعالسازی سامانه اس‌ام اس در سامانه پیام کوتاه کمیاب اقدام نمایید تا پس از آن بتوانید از تمام قابلیت‌ها و مزایای ارسال لینک در اس‌ام اس استفاده نمایید.

مشاوران ما در کمیاب اس‌ام اس بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

پنل پیامکورود به پنلsmsواتس اپتماس